پشتی – بالش رسانه ای خبر سیاسی

پشتی – بالش: رسانه ای خبر سیاسی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی برخوردهای گشت ارشاد را قبول نداریم/ دولت به محدودسازی شبکه‌های اجتماعی اعتقادی ندارد ، معصومه ابتکار

    معاون امورزنان و خانواده رییس جمهور ضمن بیان اینکه دولت اعتقادی به ایجاد محدودیت در اینترنت ندارد گفت: مدیر جمهور پای همه وعده‌ها است و تمام تلاشش این است در چن

    برخوردهای گشت ارشاد را قبول نداریم/ دولت به محدودسازی شبکه‌های اجتماعی اعتقادی ندارد ، معصومه ابتکار

    معصومه ابتکار: برخوردهای گشت ارشاد را قبول نداریم/ دولت به محدودسازی اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … اعتقادی ندارد

    عبارات مهم : تلگرام

    معاون امورزنان و خانواده رییس جمهور ضمن بیان اینکه دولت اعتقادی به ایجاد محدودیت در اینترنت ندارد گفت: مدیر جمهور پای همه وعده ها است و تمام تلاشش این است در چنین شرایطی که به ما و دنیا تحمیل شده است وعده هایش محقق شود؛ این در حالیست که جریانی که به دنبال ناامیدی مردم است حتی تجزیه کشور را نیز مدنظر دارد.

    به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در جمع دانشجویان دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه دوره دانشجویی عالی ترین دوران زندگی است گفت: دانشجویان باید قدر این دوران را بدانند چون این دوره عالی ترین وقت جهت یافتن مرزهای دانش است.

    برخوردهای گشت ارشاد را قبول نداریم/ دولت به محدودسازی شبکه‌های اجتماعی اعتقادی ندارد ، معصومه ابتکار

    ابتکار افزود: در این دوره از زندگی می توان با پرداختن به فلسفه علم و تفکر انتقادی علم را نه تنها در زندگی فردی بلکه در کار و برنامه های جامعه به کار ببندیم.

    وی خاطرنشان کرد: مهارت گفت و گو و تفکر انتقادی بسیار مهم است و جنبش دانشجویی باید زیاد به آن بپردازد.

    معاون امورزنان و خانواده رییس جمهور ضمن بیان اینکه دولت اعتقادی به ایجاد محدودیت در اینترنت ندارد گفت: مدیر جمهور پای همه وعده‌ها است و تمام تلاشش این است در چن

    معاون مدیر جمهور در ادامه به اهمیت پرداختن به مباحث تاریخی اشاره و خاطرنشان کرد: ما امروز بیش از هر زمانی نیازمند آشنایی و تحلیل تاریخ خصوصا تاریخ معاصر هستیم چون با هجمه زیادی جهت تحریف تاریخ و قلب واقعیت مواجهیم، جریانی که با تحولات دیجیتال شکل گرفته است.

    دولت اعتقادی به ایجاد محدودیت در اینترنت ندارد

    ابتکار تصریح کرد: البته عنوان جریان دیجیتال و اینترنت بحث خوبی است و دولت اعتقادی به ایجاد محدودیت در آن ندارد ولی این فضا تبعاتی دارد که یکی از آنها بحث اخبار نادرست است که متاسفانه نه فقط در کشور عزیزمان ایران به صورت سیستماتیک وجود دارد که یکی از آنها نمونه انتخابات آمریکا است.

    این مسئول با بیان اینکه بر همین اساس بحث کنترل اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در کشورهایی چون آمریکا و آلمان مطرح شد گفت: این کشورها بیشترین ادعای آزادی را دارند ولی بحث کنترل اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در آن مطرح می شود.

    برخوردهای گشت ارشاد را قبول نداریم/ دولت به محدودسازی شبکه‌های اجتماعی اعتقادی ندارد ، معصومه ابتکار

    وی در ادامه با تاکید بر لزوم حرکت سریع در عرصه های علمی و اجتماعی اظهار کرد: ولی این سرعت نباید باعث شود که ریشه های خود را جا بگذاریم چون ریشه ها مایه قوام و استحکام فردی و اجتماعی است.

    پیگیری طرح گفت و گوی بین نسلی در دولت

    معاون امورزنان و خانواده رییس جمهور ضمن بیان اینکه دولت اعتقادی به ایجاد محدودیت در اینترنت ندارد گفت: مدیر جمهور پای همه وعده‌ها است و تمام تلاشش این است در چن

    تلاش شرکت یافته جهت تخریب امید مردم

    معاون امور زنان و خانواده مدیر جمهور از پیگیری طرح گفت و گوی بین نسلی در دولت خبر داد و گفت: این طرح در جهت همین بحث اهمیت ریشه ها واقع شده است است و یکی از بخش های مهم آن در دانشگاه است.

    وی خانواده را یکی دیگر از بخش های طرح گفت و گوی بین نسلی بیان کرد و گفت: امروز تلفن های هوشمند گفت و گو در داخل خانواده را تقلیل داده هست، این فقدان ارتباط به خانواده که از شالوده های مهم جهت رشد جامعه است آسیب وارد کرده است.

    برخوردهای گشت ارشاد را قبول نداریم/ دولت به محدودسازی شبکه‌های اجتماعی اعتقادی ندارد ، معصومه ابتکار

    ابتکار در بخش دیگری از سخنان خود از یک تلاش شرکت یافته جهت تخریب امید مردم گفت و خاطرنشان کرد: بخش زیادی از این تلاش از طریق اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … ای صورت می گیرد که دولت با وجود علم استفاده زیاد رقیب از آن، زمینه های آن را فراهم کرد.

    وی ادامه داد: امروز این تلاش عامدانه تلاش دارد مردم به خصوص جوانان و دانشجویان را ناامید کند، این جریان به گونه ای از پرسشها صحبت می کند که مردم را سرافکنده و از شرکت در انتخابات پشیمان کند.

    ابتکار افزود: درست است که پرسشها در جامعه وجود دارد و قرار نیست دولت این پرسشها را انکار کند ولی باید به واقعیت ها هم نگاه کرد که دولت تدبیر و امید در بدترین شرایط بعد از انقلاب با تورم ۴۰ درصدی، رشد منفی شش درصدی، محدودیت شدید جهت رسانه ها و احزاب سیاسی روی کار آمد و امروز بسیاری از این پرسشها حل شده است است.

    آیین نامه تجمعات روز گذشته در دولت تصویب شد

    تمام وعده های مدیر جمهور محقق نشده

    وی با بیان اینکه در آن وقت قرار نبود دیگر فعالیت سیاسی در کشور انجام شود خاطرنشان کرد: ولی امروز حدود ۲۵۰ حزب رسمی در کشور فعالیت دارند، علاوه بر این آیین نامه تجمعات نیز روز گذشته در دولت تصویب شد.

    ابتکار افزود: پرسشها وجود دارد و تمام وعده های مدیر جمهور محقق نشده ولی بسیاری از وعده ها هم با همت مردم و صبوری آنان محقق شده است است.

    این مسئول خاطرنشان کرد: هیچ وقت دولت نگفته که دست از مطالبه گری بردارید چون اصلاح دائم است که می تواند این پرسشها را از میان ببرد ولی مهم است که این مباحث در چهارچوب قانون و با گفت و گو باشد.

    جز چند کشور، همه دنیا پشت برجام هستند

    وی در خصوص جایگاه بین الملی کشور عزیزمان ایران نسبت به سال ۹۲ نیز خاطرنشان کرد: امروز تفاوت ما با سال ۹۲ این است که آن وقت همه دنیا در برابر کشور عزیزمان ایران بود ولی ولی الان همه دنیا جز چند کشور پشت برجام هستند و این ترامپ است که منزوی است.

    ابتکار با بیان اینکه مدیر جمهور پای همه وعده ها است و تمام تلاشش این است در چنین شرایطی که به ما و دنیا تحمیل شده است وعده هایش محقق شود گفت: جریانی که به دنبال ناامیدی مردم است حتی تجزیه کشور را نیز مورد نظر دارد.

    وی خاطرنشان کرد: بنابراین امروز بیش از هر وقت دیگری جنبش دانشجویی می توانند نقش موثری داشته باشد.

    معاون امور زنان و خانواده مدیر جمهور در ادامه به پرسش دانشجویان پاسخ داد.

    یکسال است جهت محدود کردن اینترنت به دولت فشار می آورند

    خبر رسان تلگرام با یک حکم قضایی فیلتر شد

    وی در خصوص انتقاد یکی از دانشجویان از عملکرد دولت دوازدهم گفت: متاسفانه بسیاری از انتقاداتی که به دولت می شود واقع بینانه نیست به عنوان مثال هنوز سه ماه از روی کار آمدن دولت دوازدهم نگذشته بود که شاهد مسائلی همچون «هشتگ پشیمانیم» بودیم. یکسال است جهت محدود کردن اینترنت به دولت فشار می آورند.

    ابتکار در خصوص بحث فیلترینگ خبر رسان تلگرام نیز گفت: همه از موضع دکتر روحانی خبر دارند، دولت تا جایی که امکان داشت ایستاد ولی خبر رسان تلگرام با یک حکم قضایی فیلتر شد.

    وی افزود: یکسال است که بر دولت جهت محدود کردن اینترنت فشار وجود دارد ولی دولت در برابر آن ایستاده است.

    برخوردهای گشت ارشاد را قبول نداریم

    این مسئول در خصوص اعتراض دانشجویان به برخوردهای گشت ارشاد نیز خاطرنشان کرد: ما برخوردهای گشت ارشاد را قبول نداریم چون دولت اعتقاد است این عنوان یک بحث فرهنگی است.

    وی در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان در مورد احقاق حقوق زنان در جامعه نیز گفت: طی دو دهه گذشته بدیهی ترین حقوق زنان در جامعه محقق شده است هست، سال گذشته تعداد مشاغلی که جهت زن ها ایجاد شد از مردان زیاد بود و در حال حاضر تعداد پذیرش دختران در دانشگاه نیز از پسران زیاد است.

    معاون امور زنان و خانواده مدیر جمهور با بیان اینکه در اوایل انقلاب حتی تصور نمی کردیم که بتوان جهت ورزش بانوان کاری انجام داد به قهرمانی تیم فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: امروز تمامی فدراسیون های ورزشی جهت قهرمانی دختران برنامه ریزی کرده اند.

    برای تحقق سهمیه ۳۰ درصدی زنان در مناصب مدیریتی عالی تلاش می کنم

    وی ادامه داد: در شش ماهه اخیر در جهت برنامه دولت جهت تخصیص داده شده است ۳۰ درصد از مناصب مدیریتی عالی به زنان، هفت معاون وزیر و ۴۶ مدیرکل زن منصوب شده است است.

    ابتکار در پاسخ به پرسش یکی دیگر از دانشجویان در خصوص اوضاع بعضی فعالان صنفی و بازداشت آنان خاطرنشان کرد: تلاش دولت بر آن است که هیچ دانشجو، معلم، کارگر و فعال زیست محیطی زندانی نماند.

    دولت حضور زنان جهت تماشای فوتبال را درست خواهد کرد

    وی در آخر و در پاسخ به پرسش در خصوص برنامه دولت جهت حضور زنان در ورزشگاه ها گفت: شرایط جهت حضور زنان در ورزشگاه ها بهتر شده است هست، در حال حاضر امکان حضور زنان در بعضی رشته ها فراهم شده است ولی دولت حضور زنان جهت تماشای مسابقه های فوتبال را درست خواهد کرد.

    واژه های کلیدی: تلگرام | خانواده | دانشجویان | رییس جمهور | معصومه ابتکار | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار