پشتی – بالش رسانه ای خبر سیاسی

پشتی – بالش: رسانه ای خبر سیاسی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری از تجاوز و سرطان تا فتح قله هالیوود , هرآنچه باید از «جمیله جمیل» بدانید

    جمیله جمیل «Jameela Jamil»، زاده ۲۵ فوریه ۱۹۸۶، مجری رادیو و تلویزیون و هنرپیشه اهل بریتانیا هست. از فیلم ها یا مجموعه های تلویزیونی که وی در آنها نقش داشته می

    از تجاوز و سرطان تا فتح قله هالیوود , هرآنچه باید از «جمیله جمیل» بدانید

    هرآنچه باید از «جمیله جمیل» بدانید؛ از تجاوز و سرطان تا فتح قله هالیوود

    عبارات مهم : اندام

    جمیله جمیل «Jameela Jamil»، زاده ۲۵ فوریه ۱۹۸۶، مجری رادیو و تلویزیون و هنرپیشه اهل بریتانیا هست. از فیلم ها یا مجموعه های تلویزیونی که وی در آنها نقش داشته می توان به «مکان خوب» (بهشت) اشاره کرد.

    در سن ۲۸ سالگی، او به سرطان سینه مبتلا شد. از این رو تصمیم گرفت که با وجود وقت کم، تمام تلاشش را جهت رسیدن به آرزوهایش به کار گیرد. او در سال ۲۰۱۵ به لاس وگاس نقل مکان کرد به امید این که بتواند در حرفه فیلم نامه نویسی فعالیت کند. ولی در آنجا از او درخواست کردند که به جای فیلم نامه نویسی، در برابر دوربین ظاهر شود. اگر چه او تا آن وقت تجربه بازی در برابر دوربین را نداشت ولی تصمیم گرفت که این کار را نیز امتحان کند.

    از تجاوز و سرطان تا فتح قله هالیوود , هرآنچه باید از «جمیله جمیل» بدانید

    زمانی که آرایشگر داشت صورت او را گریم می کرد و می خواست با سایه روشن به صورت اش فرم دهد و گونه هایش را برجسته کند، او در جواب گفت: «من دوست دارم که این کار را خودم انجام دهم، در واقع دوست ندارم که گریم شوم. من صورت طبیعی خودم را زیاد ترجیح می دهم.»

    جمیل ابتدا فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرد. او صفحه ای با نام «وزن کردن» در مورد وزن بدن زنان و تغییرات آن به راه انداخت. زنان بسیاری تصویر های خود را جهت او می فرستادن و از تغییرات وزنی ارزش می گفتند. جمیل نیز تلاش می کرد که اعتماد به نفس آنها را در مورد اندام ارزش تا حد ممکن اوج ببرد.

    زمانی که او از کیم کارداشیان انتقاد کرد و او را «آب نبات چوبی پر اشتها» نامید، تیتر داغ اخبار شد. او در مورد کیم نوشت: «بهتر است که بس کنی. تو تنها اعتماد به نفس زنان را از آنها می گیری و با عمل های قشنگی خود روی آنها تاثیر منفی می گذاری.»

    جمیله جمیل «Jameela Jamil»، زاده ۲۵ فوریه ۱۹۸۶، مجری رادیو و تلویزیون و هنرپیشه اهل بریتانیا هست. از فیلم ها یا مجموعه های تلویزیونی که وی در آنها نقش داشته می

    زمانی که او کار خود را در برنامه T4 شروع کرد، انتقادهای زیادی به اندام لاغر او وارد شد. ولی هنگامی که به علت بیماری آسم اش اضافه وزن پیدا کرد، انتقادات از اندام لاغر او به سمت اندام چاق اش کشیده شد. او در این باره می گوید: «زمانی که از در منزل ام خارج شدم، مجله ای را دیدم که جلو در انداخته بودند. تصویری که از من روی آن چاپ شده است بود، واقعا بد بود. به نظر من این کار غیر قانونی ست! ولی این اتفاق چشمهای من را به روی واقعیت باز کرد. زمانی که من لاغر بودم، تصویر هایی از من گرفته می شد که واقعا اعتماد به نفسم را زیاد می کرد ولی به محض این که اضافه وزن پیدا کردم، تصویر هایی که از من می گرفتند تماما بد و غیر قابل دیدن بود. به عنوان نمونه آنها از من زمانی که چشم هایم بسته بود یا دهانم باز بود تصویر می گرفتند. در واقع هیچکسی جهت گرفتن تصویری مناسب از من تلاش نمی کرد و همه آنها به فرم اندامم بستگی داشت. در واقع چیزی که جهت آنها اولویت داشت نه شخصیت من، بلکه اندامم بود.»

    او از گله هایش می گوید: «درسته که من چاقم ولی ناراحتی من از این است که آیا آنها به جای اندام چاقم، روی دیگر توانایی هایم زوم نمی کنند؟ من موفقیت های حرفه ای زیادی داشتم، به عنوان نمونه نخستین زنی بودم که میزبان برنامه رادیو ۱ شدم.»

    با تمام ماجراهایی که جهت او گذشت، او اکنون یک قانون جهت خودش گذاشته، این که دیگر هیچ تصویری از خودش را ادیت نکند. او متعلق به نسلی از زنان است که مخالفت خود را از تصویر های ستاره ها اعلام کرد. او از این که با فوتوشاپ موهایش را درست کنند یا بینی اش را کوچک تر نشان دهند، متنفر است: «من تا حالا زنی را ندیده ام که کاملا از ظاهرش راضی باشد. آنها هر لحظه به دنبال بهتر شدن هستند، در صورتی که اندام واقعی آنها عالی ترین چیزی ست که در اختیار دارند.»

    او می گوید: «من اخیرا تصویری از کویین لطیفه را دیدم که او را به نهنگ ساحلی تشبیه کرده بودند. در کنار موفقیت هایی که او در این سالها داشته، واقعا تشبیه کردن او به یک حیوان، کار مسخره و پوچی ست. اینطور نیست؟!»

    جالب اینجاست که بسیاری از این انتقادات منفی به وسیله زنان صورت گرفته است: «در اکثر مواقع مردان دوست ندارند که از نظر قدرت بالاتر از زنان باشند، در واقع دیدن یک زن مستقل جهت آنها می تواند ترسناک باشد. آنها دوست دارند که ما مدام دلواپس ظاهرمان باشیم لیکن این کار از سرعت پیشرفت و همچنین سلطه ای که ما می توانیم روی آنها داشته باشیم، می کاهد. ولی جدا از مردان، زنان خودشان نیز به این مسئله دامن می زنند.»

    برای زن جذابی چون جمیله، نشان دادن صورت واقعی، بدون هیچ گونه آرایش و گریم، کار مشکل نیست. چشم های بزرگ قهوه ای رنگ، موهای مشکی بلند او… واقعا زیباست. او در پیج اینستاگرام خود سلفی های زیادی از خودش را به اشتراک گذاشته و از ظاهری که دارد کاملا راضی ست.

    او در سن ۱۷ سالگی، تصادف بدی را تجربه کرد، به طوری که ستون فقراتش آسیب دید. او مجبور شد که به مدت ۱ سال تمام در رختخواب بماند. شاید اگر این اتفاق جهت ما می افتاد، از ناامیدی آرزوی فوت می کردیم ولی زاویه دید جمیله با همه ما تفاوت دارد. او می گوید: «این که نتوانم یک سال تمام تکان بخورم به من این درس را داد که به بدن خودم احترام بگذارم. به نظر من آن تصادف زندگی مرا نجات داد.»

    جمیله زندگی مشکل را پشت سر گذاشت. خانواده او زمانی که او تنها یک کودک بود، از هم جدا شدند. علاوه بر آن، او ۲ بار مورد حمله غریبه ها به نشانه تجاوز قرار گرفت. نخستین بار زمانی بود که تنها ۱۲ سال داشت. او در حال قدم زدن در یکی از خیابان های پاریس بود که ناگهان مردی از پشت او را گرفت ولی در نهایت او توانست از دستش فرار کند. بار دوم هم مردی او را در ماشین اش گیر انداخت ولی خوشخبتانه درگیری آن دو به وسیله مرد دیگری دیده شد و جمیله توانست از آن ماجرا نیز جان سالم به در ببرد. «از نظر من این اتفاقات عادی ست و ممکن است جهت هر کسی بوجود آید. اگرچه واقعیت این است که نباید همچین مسایلی را در جامعه داشته باشی ولی حتی اگر برایمان اتفاق افتاد، نباید از آن کوه بسازیم به طوری که باقی زندگی مان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.»

    تعداد زنانی که مانند جمیل به حمایت از حقوق زنان می پردازند، کم نیست. جمیل می گوید: «برخی ها دوست ندارند که صدای ما را بشنوند، آنها همان آدم هایی هستند که دوست ندارند ما فکر کنیم. ولی ما این کار را می کنیم و اجازه نمی دهیم که زنان نسل بعد از ما نیز چنین باشند. من بیش از این نمی توانم سکوت کنم حتی اگر به قیمت از دست دادن کار و همه زندگی ام باشد.»

    برترین ها

    از تجاوز و سرطان تا فتح قله هالیوود , هرآنچه باید از «جمیله جمیل» بدانید

    واژه های کلیدی: اندام | تصویر | زندگی | تصویری | اعتماد به نفس | اخبار فرهنگی و هنری

    از تجاوز و سرطان تا فتح قله هالیوود , هرآنچه باید از «جمیله جمیل» بدانید

    از تجاوز و سرطان تا فتح قله هالیوود , هرآنچه باید از «جمیله جمیل» بدانید


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار